2009. június 1., hétfő

Gyenge balos

Múlt vasárnap óta csak 4 edzést sikerült abszolválnom. Picit lusta voltam, meg aztán kipróbáltam a Brett Jones-féle workoutok közül az elsőt(by Misi).
Ismét alázatot tanultam. Egyrészt nem gondoltam volna, hogy ilyen gyengusz vagyok, meg azt sem, hogy ennyire elfogy a szufla egy kör végére. Ráadásul úgy érzem, hogy a szülés óta fokozottan gyengébb a bal oldalam. Előtte is kicsit felemás voltam, de most hatványozott az érzés. Úgyhogy, Gabi:SOS! Meg kellene vuduznod, ha majd talákozunk.
A fentiek miatt rámentem a nyomásokra és igyekszem tökéletesen csinálni.

1. swing @ 12kg 10 x 6/oldal=120

2.Brett Jones 1.nap @12kg
swing 20
clean&squat 4-4
swing 20
clean&press 8-8 (igazából 5-5 ment)
swing 20
TGU 4-4
swing 20
snatch 20
swing 20

3. renegade row @ 8kg 123 létra x 3

4. CP @12 kg 123 létra x 5
swing @ 16kg 5 x 20

Ez ma volt, kinyúltam.

2 megjegyzés:

erdodim írta...

Szia!
Csalóka a Brett-program, mert kívülről nézve nem tűnik nagyon keménynek, de belülről nézve már más a helyzet :-) Hamar el tud fogyni a levegő :-)

andrea írta...

Ja, ja, szedtem még a fülemen is.;)))
Viszont jól a felszínre dobja, hogy miben vagyok béna.