2009. június 17., szerda

Brett Jones III.

Egy hétig szünetet tartottam, nem tervezett módon, csak így jött össze. Vili beteg volt és az éjszakai alvása is átalakult. Most már nagyon jól alszunk, durmol 6-f7-ig. De amíg ez beállt, volt egy kis kavarodás. Most, hogy több napja emberi mennyiséget alszom, kitört rajtam a fáradtság. Az a típus vagyok, ki, ha kell, teljesít, pörög, utána meg leereszt. Nem mertem edzeni, mert nem éreztem magamban a kellő koncentráltságot.
Tegnap már snatchelgettem, 10-10 karonként,3 kör.
Ma BJ. III. volt terítéken. Akkor pihentem, amikor gondoltam, a török különösen nehezen ment. Még így is kb. fél óra alatt készen voltam. Egy kört csináltam, elég is volt.

BJ.III. @ 12kg

clean & squat 4-4
20 swing
clean & squat 4-4
clean & press 8-8
clean & squat 4-4
TGU 4-4
clean & squat 4-4
snatch 8-8
clean & squat 4-4

Nincsenek megjegyzések: