2009. június 23., kedd

Nem tudom mi van velem...

Nem tudom, mi van velem, olyan kocsonyásak a karjaim mostanában. Azt hiszem, ez a legjobb leírása: erőtlen, kocsonyás. Alapvetően fáradt vagyok, de valószínűleg inkább az az oka, amit Gabi mondott: az elmászott súlypontom még nem tért vissza eredeti állapotába, így tudatosan kell ezt segíteni. Sajnos a kiropraktor, akihez járunk, eltörte a lábujját, emiatt egy ideig nem dolgozik, pedig már nagy szükségem van rá. Masszázsra is mennék, de amíg szoptatok, nem ajánlott. Asszem megyek és eszem egy kukackonzervet....

Pénteken nyomásos napot tartottam, szó szerint. Egész nap nyomtam ;))) Járomban keltemben egy-egy mindkét oldalra, maximális feszítéssel, figyelemmel.
Ma snatcheltem

snatch @ 12kg 7 x 8/oldal = 112.

4 megjegyzés:

Betti írta...

Hogy te milyen ügyes vagy ezzel a szneccsel!
Izé.. mijaza kukackonzerv? :)

andrea írta...

Hát igyekszik az ember.
Kukackonzerv = "jaj szerkesztő úr, roppant hideg hagymákat eszem"...

Gabi írta...

Hö?
Azt hittem, tudom, hogy shrimps, erre meg most teljesen összezavarodtam :D

andrea írta...

Hehe, ez volt a cél...
Az első egy graffiti,
(Engem senki sem szeret; mindenki utál. Azt hiszem megyek, és eszem egy kukackonzervet.)a második Karinthy, de mindkettő kifejezi a lelkiállapotom (most már jobb).