2010. január 19., kedd

Edzések


Egészen jól haladok. Múlt héten sikerült kétszer a betervezett időben edzeni, hétvégén csak azért nem, mert Frico 4 éves lett. Nagyszülők jöttek, buli volt a kiskrapekoknak, szóval ez most nem rólam szólt. Amúgy meg szívesen beáldoztam az edzést, mert olyan édesen fel volt spannolva, hogy azt szerettem volna, hogy minden jól sikerüljön, és ehhez azért oda kellett tenni magam.
Egyébként meg fogyogatok. A hétvégi tortázás ellenére, lassan, de biztosan. Igaz kicsit visszafogtam az input-ot.
Az "ebéd-szerű képződményt" egyre későbbre igyekszem tolni, 2-3 előtt csak akkor ebédelek, ha muszáj.
5-7-ig van a főétkezés mostanság, akkor fogy el a cérna.
Ezeket műveltem a múlt héten:

ad 1. sokat sétáltam a babakocsival nagy tempóban

ad 2. renegade row @ 8 kg 12345 létra x 1
         swing @ 12kg 15 x 10 = 150 (15/15)

ad.3. snatch @ 12kg 10 x 6/6 = 120

Tegnap este pedig a gyors halált válsztottam:

swing @ 12kg
         @ 16kg
         @ 24kg 2 x 20 x 3 = 120
Ez a remek matekképlet az jelenti, hogy kétszer végigmentem a soron huszasával. Hát, elég is volt...:)

Nincsenek megjegyzések: