2010. január 4., hétfő

Hogy mi van az 1000 swinggel?



Hát ez az!
Nagy lendülettel rábólintottam a dolgora, amikor Gabi invitált. Aztán tessék :(
Jött a karácsony előtti őrület. Szeretem, ha a Karácsony tökéletes: tiszta ház, jó kaják, varázslat a gyerkőcöknek. De a varázslat gyártása közben teljesen kikészültem. Már 24-én éreztem, hogy valami nem OK. Aztán egy enyhe arc- és homloküreggyulladáson estem át, ami átcsapott valami rém undorító köhögésbe. Na itt tartok most. Vagyis a sok lándzsás útifű-szirupnak köszönhetően már kevésbé görcsös a köhögésem. Ma már swingelgettem:15/15sec 10 x10 =100
Ezzel már készülök a nagyobb merítésre, szerintem jobb lesz, mint 30/30 másodpercenként 20. De azt csak akkor vállalom be, ha már nem köhögök. Remélem 1-2 hét alatt rá tudok készülni.

Amúgy Boldog Új Évet mindenkinek!

6 megjegyzés:

Betti írta...

Bátorít, bátorít!


Ennyi telik tőlem mostanság :)

andrea írta...

Már pont akartam írni, hogy mi van Veled? Eltűntél, minden OK?

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Na figyelek és majd szorítok az ezerért :-) hujjú. hiszen Nálad láttam meg az alapötletet,utána mentem Gabi blodzsijára.

Betti azt hittem, elváltozott a vízben. de szerencsére nem :-)

Betti, aki a vízben is Betti maradt :-) írta...

Egyszerűen csak lusta dög vagyok bármire, ami mozgás :-D
De már talán érzem a rockot a lábamban.., bár ez még lehet hogy csak egy kis blues :-DD

andrea írta...

Anikó,
köszi, kell is a bíztatás, jó lenne, ha alább hagyna már ez az ótvar krahácsolás. Most úgy swingelek, hogy 15 sec swing/15sec köhögés :)

Betti,

gyerünk már, menni fog, naaa, csak 10 swinget, utána már visz a lendület...

andrea írta...

Ja, amúgy Gabi volt a felbújtó, én csak szerény epigon.