2010. február 4., csütörtök

Székely deszkások-szevasztok!

Na kérem, nem írogatok, mert:
1.behavaztunk.
2. itt volt anyós, és ennek természetes folyományaként ismét emberi dolgokkal tölthettem az időm (barátokkal való találkozás, kozmetika, kiropraktika és egyéb nyalánkságok).
3.családi programok voltak.
4.dögrováson vagyunk. Gyerekek betegek, én is köhögök. Egész nap cipelem a kicsit (10kg) meg a nagyot (15kg) felváltva. Este már élni nincs kedvem.
Azért remélem, hogy lassan meggyógyul mindenki és megint visszazökken minden a megszokott kerékvágásba.
Rengeteg dolog érlelődik bennem, amiről írni szeretnék, de egy-két napig még várnotok kell ;)

7 megjegyzés:

FredYoong írta...

Jobbulást és kitartást kívánok mindannyiótoknak!

andrea írta...

Köszi :)
Kicsit érezetek együtt velem, lécci, 3 beteg férfiembert kibíni, már önmagában is szép teljesítmény... Nem? ;)

andrea írta...

"érezzetek"

FredYoong írta...

Hát egy asszonynak meg kell tenni, amit meg kell tenni :-)

Betti, a hálás írta...

Na akkor neked/nektek is jobbulást!
... és köszi a bíztató szavakat :)

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Jobbulásokat bővibe,várunk vissza ízibe'
(húha valami átállt a buksimba'rímeket remekelek pedig nem is kerepelek...najó ebből elég.)

Szóval mihamarabbi teljes egészséget! :-)

andrea írta...

Köszi csajok, már javulgatunk... Nagyon lassan, Frici vissza is esett, én is szörcsögök, krahácsolok, még mindig.
A legrosszabb, hogy ma végre csináltam a 16-ossal 100 swinget, aztán remegett kezem-lábam. Rémesen legyengültem. :(