2010. január 8., péntek

Célok 2010

2009-re az volt a célom, hogy túléljem azt a felfordulást, ami az újabb csimota érkezése okozott. Többé-kevésbé ép ésszel ment is. Az edzéseim rapszodikusak voltak, fejlődés csak mininális volt, de ez most bele volt kalkulálva. Örültem annak, hogy  a terhesség utolsó 1-2 hetéig tudtam edzeni, aztán már 3-4 héttel szülés után ismét golyó volt a kezemben.
Most érzek magamban erőt, hogy végre rendszeres és némi fejlődést mutató munkát végezzek. Szeretnék Gabival többet találkozni, jó hatással van rám a nőszemély. :)
Szóval a cél heti 4 edzés stabilan. Meg-természetesen- a bevállalt 1000 swing pár héten belül.
A másik fontos rész a fogyókúra. Az év első felében le akarom dobni a felelsleget, mert nincs kedvem új ruhatárat venni. Ez olyan 10-12 kg. Szeretnék beiktatni egy komolyabb anti-ösztrogén diétát, mert mostanában, meg a szoptatás alatt sok szart összeettem, és a fiam szerint is sokat mérgeskedem, úgyhogy méregtelenítem kell. ;)

4 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Minimális fejlődés??? Abban az évben, amikor életet adtál egy másik emberi lénynek és a saját testedből tápláltad és közben gondoskodtál még legalább egy másik emberi lényről, minimális fejlődést értél el az edzésedben???? Másnak egy vizsgaidőszak elég arra, hogy jelentős visszaesést érjen el!

andrea írta...

Hát ez csak nézőpont kérdése. Nekem minden jobban megy, ha sokat mozgok. Derűsebb vagyok, kiegyensúlyozottabb, elégedettebb. Ergo a családnak is jó, ha edzésben vagyok.
És igen, igazad van, sűrű és csogaszép volt ez az év, de ez nem ok a lógásra.
Életem egyik legnagyobb hibájának tartom, hogy másodéves egyetemistaként abbahagytam az aikido-t, mert úgy éreztem, hogy nem fér bele. Sajnos utána nem sokat mozogtam, meg is lett az eredménye...
A vizsgaidőszakban pont jó az edzés, amúgyis hajlamos az ember lánya mindenféle kifogást találni: " még gyorsan kitakarítom a fürdőt fogkefével" stbaztán tényleg leülök tanulni...:))) Na ilyenkor kell beszúrni 10 perc swinget.

Zsuzsa írta...

Én is kiegyensúlyozottabb vagyok, ha mozgok, mégis becsúszik néhány olyan hét, amikor fogkefével járom a fürdőszobát. Első éves egyetemistaként a húzódzkodás-szettek közötti 60 másodperceket használtam arra, hogy Paul de Man-t meg Kristevát meg az ilyen elvetemült figurákat tanulmányozzam. A vizsga 5-ös lett, a húzódzkodások is jól mentek, szóval van ebben valami....:-)

andrea írta...

Na látod, kiegyensúlyozottan adóztál testnek és szellemnek :D