2010. január 8., péntek

Kesze-kusza vállak

Tegnap overhead squat volt terítéken, de nem nagyon tetszett, hogy instabilnak éreztem a vállam. Legfelső pozícióban, ha kilockoltam a könyököm, bicergett a súly. Igaz, ami igaz régen csináltam már vállstabilizáló gyakorlatokat. Másrészt meg kattogott és fájdogált mostanság gyerekcipelésből kifolyólag.
A fentiekből és a mai rémes enerváltságomból miatt török-napot tartottam. A legjobb az volt benne, hogy a földön fekve kellett kezdeni :). Kicsit elméláztam ebben a pozícióban.

TGU @12 kg  5/5

Nem mondanám, hogy villámgyorsan csináltam, de asszem itt nem is az a lényeg. Amúgy is ez a gyakorlat nekem mindig kicsit meditatív, csakúgy mint a windmill. Nagyon figyeltem, láb ne emelkedjen, feszítsek, váll maradjon a helyén etc. Nehéz volt a 12-es golyó... Mostanában swing meg snatch ment, a többi gyakorlatot méltánytalanul elhanyagoltam, hát most bosszút álltak. Ígérem eztán több TGU lesz.

2 megjegyzés:

Betti, aki ma is inkább pogácsát sütött írta...

Jó ötlet ez a tégéu... pusztán és csakis csak azért, mert a földön fekvős, mélázós kezdet nekem is bejön mostanság :D
Lehet hogy csinálok is hamarost egy párat. Swinghez lustának érzem magam. Ááááááááá... 2010-es célok? Először is túlélni önmagamat, aztán felrázni önmagamat és legyőzni önmagamat. Bennem a létra ugyebár, csak fel kéne már mászni az első fokára. Brrrrr

andrea írta...

Jaja, nehéz néha felpörögni a swinghez vagy snatch-hez. Este nekem nem is megy. Ha a gyerekek esti programjáig (vacsi, fürdés, mese) nem rendezem el, már megette a fene.
Próbáld meg reggelvagy legalább délelőtt letudni: iszol egy jó kávét, aztán hajrá. Utána tök elégedett vagyok magammal, hogy már reggel mennyire vagány voltam. S kész az elégedettség egész napra.