2009. július 15., szerda

Kényszerszünet

Mostanában ránk jár a rúd. Sajnos az elmúlt hetekben a kedélyem is mélyponton volt és időm sem volt az edzéssel vagy a blogolással törődni. Volt itt minden: betegség, esküvő, temetés...Most már kicsit jobb és: (dobpergés)Vili baba este fél9-9-től reggel f7-7-ig alszik! Akinek van szeme lássa, akinek vagy gyereke tudja, hogy ez mit jelent. Ennek hatására egészen összefüggően tudok már gondolkodni ;)
Sajnos életem párja nagyon beteg volt, és meg is ijedtünk, amikor az MSD-ből ő is ugyanazt a halálós kórt diagnosztizálta magán, amire a dokink első hallásra telefonon tippelt. Két napot végigbőgtem, meg fűnyírtam (hengerkéses, kézzeltolós, halál), mert már térdig ért a fű. Ez utóbbitól úgy bedurrant a karom, hogy csak hosszas izomlazítós masszírozás után tudtam elaludni.
Azért edzegettem is:

1. C&P @ 12kg 1234 x 5

2. kitörés @ 12kg 3 x 5/oldal
windmill @ 12kg fent 3/oldal
lent 3/oldal
3.swing @ 12kg 10
16kg 10
24kg 10 Eddig ebből 2 kör volt, de még most szeretnék egyet.

Talán rendeződnek most már a családi ügyeink és ismét rendszeresen jelentkezem a kis színesekkel.

Nincsenek megjegyzések: