2010. február 23., kedd

Edzés és tavaszi zsongás


A hosszas családi betegeskedés után nekilendültem esmét a testem aczélozásának. Kicsit most már rá kell kapcsolni, mert jön a jóidő, a lenge ruhácskák, rajtam meg lóg, bugyog, fodrozódik a háj.
Ezért sürgős intézkedéseket tettem: nix ebéd, három körül eszem először. Az adagokat megkurtítottam és jobban odafigyelek az összetételére. Nasi kihagyva. Délelőtt detoxikáló teakeverék.
Amúgyis, evés terén teljesen kedvetlen vagyok. Rémes ez a zöldséghiány!!! Levele! Követelem a tavaszt!
Tegnap ebéd gyanánt ezt ettem:

Brokkolicsíra, majonéz, pulykamell, sajt. Gyakorlatilag hetek óta a csírák tartanak életben. Szoktam venni mindenfélét: brokkolit, hagyma-, póréhagyma-, lucerna-, búza-, retekcsírát. Mindamellett hogy finomak és egészségesek, viccesen néznek ki. Megvan bennük minden: létfontosságú fehérje, vitamin, ásványi anyag, rost, egyéb vegyületek, melyek segítenek a betegségek legyőzésében.
A hosszú tél után kiakadt szervezet energetizálására sokkal jobb mint a művitaminok. Ráadásul már mindenhol kapható (pl. Spar) Úgyhogy csírára fel elvtársak!

Edzések:

1. swing @ 16kg 5 x 20 = 100

2. clean 'n squat 5/5
    goblet sq. 5
    overhead sq. 5/5
    goblet sq. 5 (mind @ 12kg)
    windmill 5/5/oldal

3.snatch @ 12kg 6/6 x 10 = 120

3 megjegyzés:

Betti, a kicsi csíra :-D írta...

Halihó!

Kis ügyes vagy :)
Ez a csíra dolog tényleg nagyon jó, tavaly nekem is volt egy kirohanásom - sajna nálam inkább ilyesmik szoktak lenni - és akkor még csíráztatót is vettem. A vége fele feladtam, mert sokszor megpenészedett, pedig mostam veszettül. A retekcsírát nagyon szerettem :)

andrea írta...

Ó, én nem jutottam odáig, hogy magam csíráztassak. Amikor Apa felvetette, mint ötletet, annyit válaszoltam, hogy a fülem. :) Egész jó áron már vehetsz bio csírát a boltban, szóval nem hiányzik még egy macera.

Eltűntél, mizújs???

Betti, aki nem is tűnt el :) írta...

:)

lásd "Itt a farsang áll a bál" bejegyzésemet...