2009. szeptember 28., hétfő

Reset


Kicsit lefagyott a rendszer, mármint az enyém. A sok éjszakázás (s még mielőtt vki megkérdezi, nem, nem bulizás, gyermekáldásból kifolyólag) és a tesóféltékenykedés hullámhegyei-völgyei között épelméjűségem hajótörést szenvedett.
Némileg hisztérikusan reagálok a legtöbb dologra, edzeni sem nagyon van kedvem. Illetve erőm. Fájnak mindenféle testtájaim, begyűjtöttem egypár triggerpontot, de hiába minden, csak akkor fog javulni, ha a ded hátsóját már nem nekem kell vonszolnom.
Néha összeszedem maradék erőmet és swingelek vagy snachtelek, de pl. TGU-nak nem merek nekiállni, mert nem bírok figyelni rendesen.
Még jó, hogy G. rákattant a kávézás témakörre, és gyártja itthon a jobbnál-jobb, különlegesnél-különlegesebb kávéfajtákat. A több liternyi fekete segít túlélni.
Jaj, hát majd elfelejtettem: magzatom már elválasztotta magát, így lassan időszerű lesz a fogyókúra kezdése. Bár némileg stabilabb idegállapot kellene hozzá. Erősen reménykedem, hogy Vili baba mindegy varázsütésre, egyszercsak megint jól fog aludni. Ha vki tud valami vudu-t, ami hozzásegít ehhez, tegye közkinccsé...
Mai lötyögés (mert edzésnek nem nevezném) kombinált gyakorlatból állt:

swing
snatch
C&P
snatch
kézcsere
2 x oldalanként = 1 min. x 5

10 megjegyzés:

Betti írta...

A vudubanyának 3 van.. talán ő erre is tud valamit.

andrea írta...

Jó lenne...

erdodim írta...

Cumi?

andrea írta...

Na, azért ennyire nem vagyok amatőr :))))
Valszeg fogzás lesz, most többféle homeopatiás szert tesztelek, meg talán már beúszik a képbe egykis szeparációs-szorongás is...
Csak nehéz bírni cérnával, néha teljesen elkeseredem.

Betti írta...

Ismerős, nagyon ismerős.. én a cihiáterig jutottam a kínjaimmal, mert nem tudtam mit kezdeni velük. Adott is ataraxot, ami hangulatjavító és amitől piszkosul beálmosodtam és aztán azon görcsöltem, hogy itt van a két gyerek, én meg aludnék egyfolytában. Na ki is vágtam a francba az egészet, de teszteltem a sedatif pc-től kezdve a mittomén milyen fűig mindent.. nem használ semmi, csak az idő: ahogy nőnek úgy lesz bizonyos téren egyre könnyebb velük. Máshol meg úgy lesz egyre nehezebb :-D

andrea írta...

18 évesen má' csak végigalussza az éjszakát ;)
Vagy ha nem, legalább nem nekem nyüszög ...Hehe

andrea írta...

Jaj Betti, elfelejtettem leírni (ááá, utálom ezt a dezorientált állapotot), hogy neked sem volt sétagalopp, de mostanság senkinek, ha nincs min.2 hadrafogható nagyszülő.
Régen volt a nagycsalád, aki nem volt munkaképes, az a gyerekekkel fogalakozott, vagy ha tehetősebbek voltak, ott volt a cselédség meg a dada (még szoptatósdajka is). SOkszor elmerengek ezen.
Nálunk is a nagyszülők messze, havi 1-2 hétvégén itt vannak, de hát nem mindennapos a segítség.

Betti írta...

Nekem azért itt vannak anyósomék, akik sokat segítenek, de nem nyaggatom őket állandóan, hiszen ők is már 70 felett járnak. Főleg ha betegek a gyerekek nem viszem oda őket. Szóval több a segítségem mint neked, de anyukám már nem él és sokszor emiatt is kiakad a lelkem (szottya) :)
No de nem nyafogok: a gyerekek most is oviban vannak és bár délben elhozom őket, ez a pár óra is óriási ajándék. Még ha - mint ma pl. - takarítással telik, akkor is :-D

Papucs orrán Pamutbojt írta...

na ja.
bérnagyszülő nekünk se lenne rossz...
Andrea, ha a kávéba szegfűszeget főzöl pár szemet vagy karmdamomit, az az idegrendszerre megmentő hatással bírhat időlegesen. Főleg a szegfűszeg.

andrea írta...

Igenis, értettem, szegfűszeg kipróbál!
Bár most egy kicsit jobban alszunk, azért nem árt a tunning.