2009. január 18., vasárnap

Végstádium


Úgy érzem, hogy a végét járom. Letettem a 12kg-ost és leporoltam a 8-as golyót.:( A múltkori görcsök után úgy döntöttem, hogy most már tényleg csak a túlélésre hajtok és az edzéseknél szigorúan csak az átmozgatás a cél. Ennek fényében JM minden nap, erősen koncentrálva a csípő, comb részekre. Persze most már recseg-ropog minden, tágul a szerkezet.
Tegnap: MP 8 kg (1,2,3,4,5) x 2
goblet squat 8 kg 5 x 3
Elővettem a jó öreg jógakönyvemet is, merthogy ezzel egészítem ki az edzést mostantól. Az előző szülésnél is nagyon bejött.
Viszont jó hír, hogy a környezetem egyöntetűen azt állítja, hogy még most sincs olyan igazi kisbojleres terhes formám. Nem püffedt fel a fejem (még), nem vizesedik kezem-lábam. Nagyjából úgy nézek ki, mintha egy roppant méretű labdát rejtegetnék a pólóm alatt.
Összevetve az előző terhességgel, a fentieket kizárólag a mozgásnak és az étrendemnek köszönhetem. Kiváncsi vagyok, hogy most milyen lesz a regeneráció? Remélem kicsit gyorsabban visszakapom a testem. Márhogy a jobbikat...

7 megjegyzés:

Rita Nemeth, RKC írta...

http://kbellqueen.blogspot.com/2009/01/baby-bells-fit-pregnancy-workout-dvd.html

andrea írta...

Köszi, láttam... A fene egye meg, hogy nem később lettem pocakos. Kijöhetett volna előbb a DVD-vel ő is és Yoana is.:))

Rita Nemeth, RKC írta...

:-) Hát igen... Yoana-nak kb. fél éve írtam is, hogy szerintem lenne rá kereslet...

Névtelen írta...

Szia Andrea, azért vigyázz magadra!
Háromgyerekes apukaként azért tudom, hogy nem játék ez :-)

andrea írta...

Szia erdodim,

köszönöm az aggódást. Mivel leszállt a pocak, mostmár tényleg itt a finis és csak azt teszem, ami jól esik. Nem csinálok ebből hiúsági kérdést;)))

deniz doğan írta...

perfect

andrea írta...

Thanks!