2009. január 11., vasárnap

32.hét

Családom férfitagjait letaglózta egy frankó kis hányós vírus az új év első napjaiban. Hál' Istennek én megúsztam némi gyomorfájással és gyengeségérzéssel. Ennek következtében az új év első napján mutatkozó lendület kissé megakadt. Ma az álmosság ellenére csinálgattam ezt-azt, de nagyon alaphangon. Pocakméretem gyakorlatilag lehetetlenné teszi a szabályos cleant, így csinálom ahogy tudom ;)))
Side presseket gyakorolgattam, először 12kg-val, de biztonságosabbnak éreztem 8 kg-val. (1,2,3). Ez meg kicsit kevés volt terhelés szempontjából, de most már végképp nem merek vagánykodni.
Utána swing 12kg 3 x 10.
Tudom, tudom: lötyögésnek tűnik, de van rajtam beépített súly, sajnos most már +12kg. Hát mit mondjak, nem kell súlymellény :))

De király, ezt most gondoltam végig: tul.képpen 24 kg-val swingelek???!!!

Nincsenek megjegyzések: