2008. október 6., hétfő

Warrior diet

Amióta babát várok még inkább meg vagyok győződve Ori Hofmekler zsenialitásáról. Nincs mese, vannak emberek, akik iszonyatosan jól ráéreznek dolgokra és ezt kellő formában közkiccsé is tudják tenni. Hát Ori ilyen, s a WD annyiban nagyon hasonlít a kettlebellre, hogy amíg nem próbáltad, addig nem érted mitől olyan nagy szám az egész.
Aztán rákattansz...
Most ugyan délelőtt 10-11 körül nagyon éhes vagyok, de ha eszem valamit, utána egész nap jól elvagyok kaja nélkül, vagy kis menyiséggel, némi gyümölccsel. Teljesen stabilnak érzem a vércukorszintemet és NEM KÍVÁNOM az édességet. Ez az előző terhességem tekintetében tényleg nagy szám (nutella vödörszám, csokika itt, csokika ott).
Na jó, nem mondom, hogy egy doboz Godiva praliné megromlana nálam, de ha rangsorolni kell, inkább eszem helyette egy tálca sushit.
Azért kiváncsi vagyok a cukorterhelés eredményére.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Én is próbálkozom a WD-vel, de azért elég nehéz betartani néha.
Neked hogy megy, mi alapján csinálod? Van hozzá könyved vagy egyéb forrás?(állítólag a Jaffa kiadó gondozásában megjelenik hamarosan)

buddy
http://warrior.blog.hu/

andrea írta...

Szia Buddy,

hát így távirati stílusban nehéz tanácsot adni. Én az eredeti könyv és az "érzéseim" alapján csinálom. Amazonról könnyen megrendelhető, ha megy az angol.
Amúgy ne legyenek illúzióid, az eleje kemény. Kb. 2 éve csinálom, most már simán megy, hogy d.u. 2-3-ig nem eszem max. gyümölcsöt és némi magot.Az elején érdemes óvatosan indítani. Ha még érdekel szívesen írok arról postot, hogy én hogyan csináltam. Lényeg a lényeg: figyeld a saját reakcióidat és fogadd el. hogy a kontrollált éhezés NEM valami rossz dolog. Ha agyban ezt elfogadod, sokkal könnyebb lesz.
A

Unknown írta...

Szia,

Reggel eddzek 6-7 ig utána kellene enni egy protein turmixot vagy már akkor semmit????

andrea írta...

Szia
Mac,Priest,

hát ez nehéz, attól függ, hogy mi a cél? Tömegnövelés vagy egyszerűen csak éhes vagy???
Korábban (nem terhesen) délelőtti edzés előtt-után max. gyümölcsöt vagy aszalt gyümölcsöt ettem némi olajos maggal (dió, mogyoró, mandula). Lehet még próbálkozni mogyoróvajjal vagy kefírrel. Én nem nagyon szereten ezeket a különféle trutyikat, de mondom, ez attól függ, hogy mi a cél?!

Unknown írta...

Szia,
Bocs csak most valaszolok, de a cel a zsirleadasa.
ugyhogy nem eszek semmit 16-ig!
Utana a fo etkezes, meg csipegetek!
Az eredmeny jo, nem fogytam, de zsirszazalek csokken!!! :)