2008. október 30., csütörtök

Hosszú hétvége

Az amúgy is hosszú hétvégét megtoldottuk egy kicsivel és családilag elutaztunk melegvízben segget áztatni. Mármint én nem annyira, mert picit félek a fertőzésektől, főként ebben az állapotban.
Szombaton mentünk és még előtte csináltam 100 swinget

swing 12kg 5 x 20 bontásban.
Jól ment, bár utána voltak fájdalmatlan keményedéseim és délután feszült a hasam. Azt mondjuk nem tudom, hogy az elfogyasztott két kávé vagy az edzés számlájára írható-e?
Na meg hát ez is: korábban kávéfüggő voltam, rettenetesen alacsony a vérnyomásom, meg nagyon szeretem is, ergo egész nap döntöttem magamba, este pedig remekül aludtam. Tegnap ittam egy gyenge nescafet(!) és 11-ig pörögtem, de akkor sem voltam álmos. Hát mi lesz így velem??? ;))))
Golyót nem vittem a miniszabira, így csak szerdán tudtam edzeni.
swing 12kg 3 x 20
squat 12kg 123
Felváltva csináltam a swing és guggolás köröket.

Tanulságos volt, azt hiszem így a 20 héten már változtatni kell a guggoláson, mert hátradőlök közben, azt hiszem nagyon elmászott a súlypontom és érzem a terhes nőkre annyira jellemző kordinálatlanságot (a feledékenységeről már nem is beszélek...).

Jó hír, hogy eddig 4-5 kilót híztam, még nem nagyon látszik rajtam szétcsúszás, bár objektíve nézve a combjaimat, hát istenkém, kicsit szalonnásodom.

Na és a lényeg: kettes számú utód is FIÚ!!!

Nincsenek megjegyzések: