2008. október 2., csütörtök

Betegség miatt zárva

Nagyon beteg voltam, még most sem vagyok igazán jól. Láz, fejfájás, izomfájdalom. Király volt. Szóval nem a snatch ütött ki, hanem akkor kezdődött a betegség. Olyan izomfájdalmakkal járt nálam, hogy nem bírtam ülni. A fejem pedig annyira fájt, hogy egyfolytában sírtam ,pedig nem vagyok egy virágszál. Magamtól nem mertem bevenni semmit. Az összes elérhető orvossal konzultált a férjem, s végül is bevettem egy Algopyrint. Utálom a gyógyszereket, de most nagyon kellett.
Ma már picit jobb, de még mindig van hőemelkedés és izomfájdalom. Ráadásul a roppant kedvesek a tanszéken, berakták a phd beszámolómat a jövő hétre. Köszi! Biztos jól fel tudok készülni :(
Hát edzésre most egy darabig nem gondolok. A súlyom is vészesen esik, most a trhességet megelőző állapohoz képest fél kilóval vagyok több. Azért ez most nem öröm...

Nincsenek megjegyzések: