2008. szeptember 21., vasárnap

Puding

Márminthogy én volnék puding. Szóval nem panaszként mondom, de szánalmasan visszaesett a teljesítményem. Ezt azonban kár lenne a fizikai állapotomra fogni, mert egészséges vagyok, simán kellene edzenem, ahogy korábban, csak intenzitásban visszafogottabban.
Na ja. Csak nem számoltam bele a hihetetlen hangulatingadozásokat, a fáradtsághullámokat, meg azt az aggódást, hogy csak tényleg ne legyen semmi baj (amúgyis egy paramami vagyok). Ráadásul csak a nőgyógyászom áll mellettem edzés ügyben, mindenki más riogat, ijesztget hülyébbnél hülyébb dolgokkal. Barátnőmnek is a 7. hónapban kijött a sérve, pedig világ életében edzett csaj volt. Szóval ezek után azt hiszem érthető, ha a pszihés állapotom nagyban meghatározza az edzést vagy esetemben inkább annak kihagyását.
Ma végre összeszedtem magam, s az eredmény (nem röhög):

CP 12kg 2 x 5ös létra (pirul)
one-legged deadlift 12kg 3 x 5 /oldal.

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Nyugalom, ha ügyelsz a tökéletes kivitelezésre, semmi gond nem lesz. Minőség a mennyiség előtt, ennyi. Franz Snidemannak (Yoana férje) is tetszett a működésed :)

andrea írta...

Ja, ja, én is ezzel nyugtatom magam. Csak az eddigi növekvő tendencia után kicsit fura nézni a csökkenő számokat. Viszont öröm az ürömben, hogy még nem sokat híztam.
Láttam Franz kommentjét, nagyon jól esett a tiéddel egyetemben. Tényleg jól jön minden támogatás.