2008. szeptember 9., kedd

15.hét

Kezd alábbhagyni a roppant demoralizáló egésznapos émelygés. Ennek örömére ittam délután egy teát és ettől felpörögve végre edzettem egy jóízűt.
Joint Mobility
Snatch 12kg 6/6 x 10

A snatch-ről az időkorlátot már levettem kb. egy hónapja. A körök között annyit pihenek, amennyi jólesik. Így kb. 16-tól 16.25-ig végeztem a tíz körrel. Kicsit gondolkodtam, hogy dobjak-e hozzá még egy-két kört, de aztán úgy döntöttem, hogy a cél nem az olimpián való indulás, szóval nem az a lényeg, hogy a belem kilógjon edzés után. Ennyi elég volt, sőt még jól is esett.
Az viszont szentigaz, hogy terhesen és éhesen edzeni maga a halál. Ezért beemeltem az arcomba egy saját készítésű datolyás-zabpelyhes sütit, utána pedig áfonyás smoothiet. Korábban Warrior Diet-követő voltam, de sajnos be kellett látnom, hogy ez jelen állapotomban tarthatatlan. Nagyon éhes vagyok egész nap, de egyszerre csak minimális mennyiséget tudok enni. Szénhidrátot továbbra is csak délután eszem (már ameddig bírom).

2 megjegyzés:

Gabi írta...

A cél a jó közérzet, így van! Az ugyanis előfeltétele annak, hogy sushizzunk egy kielégítőt, mert hát a mértéktelenség ugyan bűn, de abból minimális mennyiséget enni viszont vétek :))

andrea írta...

Na jól van, most már tényleg leviszlek sushizni, ott legyen nagy a szád ;)))