2008. szeptember 7., vasárnap

Kezdet

Szóval minden ott kezdődött, hogy megjelent a teszten ismét a kék kereszt.
Rögtön az öröm után érkezett a pánik, hogy mi lesz most az edzéssel és megint 90 kg leszek?! (Úristen, úristen...)
A rajtam eluralkodó pánikon Gabi anyánk lett úrrá. Mert amit Ő mond, az úgy van. S elhittem Neki, hogy minden rendben lesz, nem hízom többet, mint amennyit muszáj, edzem, amennyit lehet és a tapasztalatokat megosztom másokkal is.
Nem vagyok RKC és valószínűleg nem is leszek, de Katschtaler Gabi segítségével igyekszem a terhesség végéig edzésben maradni. A táplálkozás részét megoldom magam. Etéren szerények a céljaim: nem zabálni.;)
Na kedves lányok, anyák asszonyok indul a kettlebell és terhesség kombó, kívánjatok kitartást.

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Nyugalom, a hídon amúgy is csak akkor kell átmenni, ha odaértünk a folyóhoz - minden ki fog derülni idejekorán... :) De hogy a "Zunokám" (is) "golyós" lesz, az már most tuti ;)

andrea írta...

Még jó, világrajötte után rögtön kap egy 4kg-ost a kezébe.

Betti írta...

Hahó "golyósok"! Gratulálok a babához és kitartást kívánok! Én most kezdtem begolyózni, de hótjó :-D (vigyorog, mint a vadalma)
Nem mondom hogy szülök egy harmadikat csak azért hogy kipróbáljam hótterhesen a golyózást, de ha így haladok.. a végén még elmúlik a derékfájásom ;-D

andrea írta...

Jaj bocs Betti, csak ma láttam, hogy írtál.
Üdv a fedélzeten, a derékfájásod hóttbiztos, hogy elmúlik.