2010. július 19., hétfő

Régimódi vasárnap

Vasárnap volt nagyfiam neve napja. Ilyenkor általában elmegyünk valahová együtt, s mivel a múlt heti visegrádi palotajátékok óta kizárólag a gólyaláb töltötte ki a kis fejét, a dolog természetes folyománya volt a kívánság, mely szerint gólyalábazni szeretne. A szentendrei Skanzen itt van egy ugrásra és vasárnaponként régimódi játékokat lehet kipróbálni és még sok mást, amivel egykor szórakoztatták magukat. Nagy különbség, hogy ma mindenki azt akarja, hogy szórakoztassák, akkoriban viszont szórakoztak.
Jól döntöttünk, bár a Skanzenban még nem csalódtam... Nem esett az eső, a játékokat mind kipróbáltuk: karikáztunk, gólyalábaztunk, volt ott ördöglakat és sok egyéb logikai játék fából,

kis talicska, miegyéb. Istenien szórakoztunk! Nagyon helyes volt a fiú, aki elmagyarázta, hogy mi mire való (bár rossz pont neki, hogy nem mert letegezni, tényleg egy nyanya vagyok már),  a kávé a restiben finom volt,
az ebéd a fogadóban cigányzene mellett pedig valóban békebeli volt. Valamit visszalopott abból a hangulatból, amit a '48-as fordulat elvett tőlünk.

8 megjegyzés:

Betti írta...

Jujj ez nagy kedvcsináló volt a Skanzenhez jövő hétre :-)

andrea írta...

Na ugye! :D

Betti írta...

Hahós! :-)

Képzeld! Aznap amikor elváltunk egymástól, a korzón megvártam ugyebár a családomat és a sport sem maradt el: a mi Norbink ott futott el a parton és én nagyon együttéreztem vele :-D

Na megvan már hogy jöttök-e keletre? :-)

andrea írta...

Szia!

Hiába, Norbi a helyi sportcsoda, egy henteshez járunk, WOW!

Mennénk mi... Majd Gabival egyezkedem, hogy mikor van ránk fél szabad perce. Most Balaton 3 hétig, addig OFF, de aztán jelentkezem.
(Egyébként majd kifűrja az oldalam a kiváncsiság, hogy mért mondtad azt, hogy nagyon más vagyok, mint a blogon?) :)

Betti, a nagy arc :-) írta...

Izé... megnéztem a fotóidat ismét és nem vagy más, nyugi.. én emlékeztem rosszul az arcodra.. hibába na: az arcmemóriám iszonyat :-D

Névtelen írta...

Szia, Andika!

Bizony, Stiffler mamáját nem szokták tegezni! :)

Ui.:Kis vonat már nincs a Skanzenben?

Millió puszi és ölelés!
Erzsi

andrea írta...

Szia Böbikém,
Na köszi,még te is meforgatod bennem a kést!? Azóta is a ráncaimat figyelem...
Mikor látlak???
Puszi

Névtelen írta...

Szia!

Remélem nemsoká'!
Még mindig keresek, hollandok csak most el és itthon...!

Jelentkezem!

Addig is puszi!

Ui.: Nekem még mindig pattanásaim vannak. De már ráncaim is!:(