2009. december 15., kedd

Heti edzések és 1000 swing


Mondhatni, hogy tök jól alszunk. Srácok este 8 körül ágyban, s ha nincs semmi extra, a napok többségében nem ébrednek éjjel. Vili még 5-6 körül bever egy nagyobb adag tápszert, aztán szunya 7-ig. Ilyen kondíciók mellett már-már kisimultam. Azért csak már-már, mert nagy az alvásigényem (nagyon nagy), másrészt most szakadt rám az elmúlt 9 hónap minden fáradtsága, s győzöm kipihenni.
Viszonylag sokat tudtam edzeni, mert már nem kell nekem is aludni Vili délutáni sziesztája alatt. Nekem muszáj napközben letudni, mert este már nem megy vagy ha elhatározom, hogy valamiért estére csúsztatom az edzést, akkor vagy kimarad, vagy nagyon béna lesz.

Múlt héten volt egy nap swing, egy nap snatch, egy nap guggolás és deadlift.

-swing @12kg 5 x 20 kétkezes

- snatch @12kg 7 x 6/6

- goblet squat @12kg 3 x 5
  deadlift @16kg 3 x 5


Ma pedig elkezdtem rákészülni az 1000 swingre, amit karácsonyig valamikor meg akarok csinálni, melyről bővebben itt. Így ma csináltam 200 swinget @16kg-val. Nem tudom, hogy meg lesz-e, vagy tudok -e rendesen időt szakítani a felkészülésre, de rajta leszek. Csatlakozzatok minél többen.

7 megjegyzés:

Papucs orrán Pamutbojt írta...

oké én Veled vagyok Csajszi :-)
Jucinak is felhívom a figyelmét, szereti az ezreseket :-)

Betti, az év végi tunyulós írta...

az 1000 swing egy dolog, amit én lehet kihagyok, inkább az egyre gördülékenyebb napok miatt gratulálok nektek.. csak így tovább :-)

andrea írta...

Jesssz, girl power!
Most nagy a szám, nem tom, hogy az 546. swingnél mekkora lesz!?

erdodim írta...

Hajrá! :-)
A legnehezebb a monotónia tűrése lesz, és az a pár vízhólyag a kezeden :-) Én már tl vagyok rajta :-)

andrea írta...

Betti, köszi! ;)

Misi,
szkeptikus vagyok, egyáltalán nem biztos, hogy sikerül, nem vagyok túl nagy formában. Max. nem 30 perc alatt lesz meg, hanem csinálom egy napig, de az is valami.

Papucs orrán Pamutbojt írta...

na,én itt enkiálltam egerszegen szervezni,most olvasom Gabit, húdejó.

Gabi írta...

Volt már régebben is hasonló megmozdulás :)
Jó buli volt :)