2009. április 27., hétfő

Babázás és swingek

Kicsit döcögősen blogolgatok, de van mentségem. A mentségemül szolgáló utód már öt kiló és roppant erőszakos kis jószág. Szerinte a mamának csakis Vele kellene foglalkoznia. Ennek következtében a lakás egy romhalmaz, olvasni max.szoptatás közben tudok roppant kényelmetlen testhelyzetben. Az agyam rohamosan sorvad, de nem a testem. Mivel lejárt a kötelezően kivárandó 6 hét, elkezdtem visszarázódni a kemény edzés világába. Még csak visszaszoktatás folyik, tehát, próbálgatom a testem, hogy mire hogyan reagál, mennyire maradt meg az erőm és az állóképességem, mire kell most jobban figyelni.
Gondolom nem mondok újdonságot azzal, hogy terhesség, szülés után jobban kell ügyelni az összes gyakorlat során a medencefenék megtartására. Nem érzem, hogy bármi probléma volna, de most a pontos technika mellet ez a legfontosabb.
Leporoltam a 12-es golyót. Egyszerűen nekem nem megy 8 kg-val a swing meg a snacht. Akkor tanultam meg rendesen ezeket, amikor elkezdtem nehezebb golyóval csinálni. Nehezebb golyóval nem lehet jó technika nélkül lóbálni, vagy ha megy, akkor sérülés lesz a vége.
Persze óvatos a kezdés...
Múlt heti edzéseim:
1. -JM
-swing @ 8 kg 10 x 5 felváltva 30 sec.hídtartásokkal
-Good Morning 5

2. -JM
-TGU @ 8 kg 5/oldal
-swing @ 12 kg 10 x 2 kétkezes

3. -JM
-swing @ 12 kg 10 x 10 kétkezes

4. -JM
-snatch @ 12 kg 6 x 3/ oldal
-swing @ 12kg 10 kétkezes
2 x 10 /oldal egykezes

Hosszabb távon most az a célom, hogy visszakússzak a korábbi mennyiségekig, súlyokig. Ha ez megvan, akkor elkezdem a Vo2 Max-ot. Megvettük Kenneth könyvét és nagy kedvem támadt hozzá, meg persze a fenekem méretének se ártana...

Nincsenek megjegyzések: