2009. március 10., kedd

Vilmos


Március 5-én hajnalban megszületett Vili fiam.(3850g, 57 cm)
Gabi ráérzett a dologra, pont előtte hívott, hogy mi újság. Hát szerencsére nem akkor született, mert nagyon beteg voltam, lázas, taknyos stb. A Kisnyúl megvárta, amíg jobban lettem és akkor bújt elő. Vicces volt halál eldugult orral szülni:"...Az orrodon vedd a levegőt, az orrodon...." De mondom: "nem megy, eldugult". Rögtön kaptam bele vmi orrspray-t. Na de nem ez volt a legnagyobb nehézség. Bár csak kétszer szültem, mindkétszer megdöbbentett az az elemi és elsöprő fájdalom, melynek során tényleg úgy éreztem, hogy most hagy el a tudatom. Állóképességgel nagyon jól bírtam és mindenkit megdöbbentett, hogy a hasizmaimnak köszönhetően úgy tudtam nyomni, mint a pinty!
Csak pár nappal vagyunk szülés után, de kimondhatatlan a különbség a hasam tónusában az előző szülés utánihoz képest. Amúgy is jól érzem magam. A dokim szerint már három hét múlva mocoroghatok, de csak óvatosan.

9 megjegyzés:

Betti írta...

Boldog életet kívánok annak a kisembernek, meg a családjának!
Mihamarabbi golyózást pluszban az anyukájának! :-)

Gabi írta...

Woo-hoo, csupa jó hírek :)) Úgy örülök, hogy jól vagytok mindannyian :)

andrea írta...

Sziasztok csajok,

köszönöm a sok pozitív gondolatot. Szerintem ez is sokat számít abban, hogy ilyen jól vagyok.

Panopolis írta...

Nagyon gratulálok! Minden jót és boldog életet neki és nektek is!

andrea írta...

Szia,

köszönöm!

(Ismerlek???)

Panopolis írta...

Szerinted? :)

Te linkelted be a blogunkat, úgy találtam ide. :)

Néhányszor beszélgettünk "Óbudán".

andrea írta...

Na, azért eddig én is eljutottam.
De a "Karikásostort" nem tudom arccal azonosítani.

Panopolis írta...

MHSZ, emelet, bal kéz felől második szoba. Anno, amikor arra jártál beszélgettünk a kettlebellről és különböző mozgásfajtákról is.

Ha így sincs meg, írj egy e-mail címet, ide, vagy a regeszblog kukac vipmail.hu -ra és megírom! :)

andrea írta...

Hi-hi, egy nőnek azt, hogy balról a második???? Melyik bal? ;))))

andreajanka@gmail.com