2011. január 17., hétfő

Edzések az Újévben

Csak a kettlebell-fanatikusok kedvéért: nem jegelem a KB-t, csinálom, CC-el kiegészítve. Bár közbevetve megjegyezném, hogy karácsony előtt ismét súlyos arcüreggyulladással fetrengtem, majd apa elküldött egy speckó orrászhoz.
Na és mi az eredmény???
Meg kellene műttetnem az orromat, ugyanis extrém orrsövényferdülésem van. meg valami csontkinövés, ami miatt az orromon alig kapok levegőt. Az első reakcióm az volt, hogy "hogyne, persze, másra sem vágyom".
De egyrészt a doki vette a fáradtságot és hosszasan magyarázta a helyzetet, a későbbi lehetséges szövődményeket, meg a várható változást műtét után. Másrészt otthon is beszélgettünk, meg végiggondoltam az edzéseimet, hogy mást ne is említsek. Swingek, snatchek közben a fülemen is szedem a levegőt, és minden 2-3. körnél iszom egy kortyot, mert rettenetesen kiszárad a szám. Hogy miért? Bingó: a számon veszem a levegőt, az orrom helyett. Még gondolkodtam is, hogyha elmennék instruktorira, vajh tolerálnák-e az extrém ivászatomat vagy mások hogyan csinálták? Gondolom ők kapnak levegőt az orrukon...
Na szóval hajlok a műtétre, de még várnék vele, a hajam is égnek áll az egész procedúrától.
Január legelejétől megint ment a mocorgás. Joint Mobility minden nap, néha több részletben sikerül csak, de úgy is jól esik.

Jan.1.: CC lábemelés- 3 x 20
Jan.2.: CC falfekvőtámasz- 3 x 30
Jan.3.: KB swing @12kg 4 x 20
Jan.4.: CC-húzódzkodás 3 x 40
           KB single leg deadlift@12kg 2 x 5
Jan.10.: KB snatch@12kg 5 x 7/oldal
Jan.11.: KB swing@16kg 10 x 3
Jan.14.: CC gugg 3 x 40
           Gugg szettek között 20 swing@16kg= 60

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Szeretném pár kérdést feltenni a terhesség alatti kettlebell edzéssel kapcsolatban. Nem találtam sehol elérhetőségedet, tudnál nekem egy e-mailt írni a monika.uhrner@lyoness.hu címre?Válaszban leírnám a kérdéseimet.
Előre is köszönöm.

Móni

Papucs orrán Pamutbojt írta...

ANDREA!!!!!!!!!!
INSTRUKTORIRA????????????
az idei év legjobb híre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

andrea írta...

Hehe,
azért ne rohanjunk ennyire előre.
Igazából nagyon szeretném, de ebben az évben több okból sem fog menni. Talán valamikor az elkövetkezendő 2 évben.
Többirányú nyomoromat is le kellene küzdenem addig ( vagyis, hogy nem merek megszólalni angolul ill. hogy egy punnyadt bölcsész vagyok, hogy jövök én ahhoz???? )

Papucs orrán Pamutbojt írta...

én is punnyadt bölcsész vagyok! :-)