2009. szeptember 15., kedd

Mostanság

Nehezen mennek a dolgok mostanában. Vili baba első foga előbújt, kín volt ez neki is, de nekünk is a javából. Nyomjuk neki a chamomilla 15CH-t, de már kapott a végén Nurofent is. Szerencsétlen kölyök vonyít éjjel, nyünyög nappal, az idegeink pedig rongyokban... Éjjel 5-6 ébredés konstans, nappal meg cipelem, mert ha a kis segge székhez vagy ágyhoz ér, már vonyít. Mondjuk 8,5 kg körül van, az erőnléttel nincs gond ;).
Apa már komolyan gondolkodik azon, hogy ejt egy bemetszést az ínyen, csak már jöjjön ki az a fogacska.
Na, ennek fényében az edzések csak imitt-amott fordulnak elő életemben, akkor is nagyon gyorsan lezavarom, mert tudom, hogy később már reménytelen lesz.
Csináltam snatcheket 6/6 (30 on, off) verzióban 120, 132, ilyesmik, meg kombinált gyakorlatokat (TGU+windmill+overheadsq.), meg Brett Jones-t. Ez utóbbit elemeire bontva egész nap folyamán.

P.s.: Amúgy a tökmag már kúszik, szóval a sprintek is visszatértek az életembe, amikor vezetéket kell kimenteni a karmai közül :))))

9 megjegyzés:

Gabi írta...

A 8,5kg ideális. Csinálj vele VO2Max-ot. Kicsit elterelődik a figyelme legalább a fogáról. Csak kajálás ne legyen előtte. Egyikőtöknek se :)

Betti írta...

De melyik fülénél fogja meg? :-)
Úgy látom kell ide is az erő és biztatás!

andrea írta...

Köszi lányok, asszem a helyzet tragikomédiáját csak az érti, aki már ezen átment.
Swinget már csináltam vele, meg Fricivel is, igaz ő már 14,5 kg. Legalább változatos a terhelés ;)

Névtelen írta...

Ha a swing megy, jöhet a clean, meg a nyomás.. hátha ott fent megszeppennek és aztán picit nyugton hagynak :-D

andrea írta...

Szép álom...:)))

Névtelen :-) írta...

Izé.. a névtelen én lennék, de biztos elfelejtettem beírni a nevemet.

Én :-) írta...

Kicsit szenilis lettem a 6 itthon töltött év alatt... ;-D

andrea írta...

Néha már én is képtelen vagyok épeszű felnőtt kommunikációra...
Ja és Kolomposra edzek, semmi Nine Inch Nails...

Betti írta...

Mizujs felétek? Kibújt már az a huncut fog? :-/