2009. szeptember 22., kedd

Fáradt vagyok...

Fáradt vagyok, fáradt vagyok, k..va fáradt vagyok...
Ha még vagy százszor leírnám, na akkor tudná megközelítőleg kifejezni, hogy mit érzek (zünk).
Fogacskák kint, volt 1-2 jó éjszakánk, majd mindkettőn kitört az első őszi takonykór. Néha úgy érzem, hogy ennek soha sem lesz vége.
Imádok aludni, úgy általában 8-9 óra alvás kell(ene) ahhoz, hogy optimálisan fusson a program. Hát ez már egy ideje hiányzik. Nem is vagyok képes komolyabb szellemi-fizikai munkára.
Edzeni sincs erőm, kedvem sem nagyon.
Mindemellett rohadt éhes is vagyok, a fáradtság nem tesz jót ilyen szempontból sem, hiszen a szervezet így próbál energiát nyerni. Tegnap megettem egy csomó csokis kekszet, jaj.

3 megjegyzés:

Betti írta...

Ha úgy gondolod hogy a bambulás és csokievés pihentet inkább azt csináld, mintsem a fizikai leherheléssel (edzés) még inkább kiakasztod a szervezeted. Veszettül nehéz időszakodat éled.
Bár a kajáidat nem komálja, de Sanyi is együttérzéséről biztosít :)

Betti a vicces írta...

hehehe jó ez a leherhelő szó.. olyan jó, mint lehengerlően henteregni egy hereverő heverőn :-D :-D


még egy mókás szó, a szóellenőrzésként beírandó tativerg :-D

andrea írta...

Na, mostmár kicsit jobb.
Teljesen kiakadtam tegnapelőtt, bocs...
Már két éjszaka viszonylag jó volt és apa bedobta magát, így kicsit lehettem egyedül.
Az edzés nekem jól esik, most inkább a hiánya borított meg.
Köszönöm az együttérzést, sebaj, én sem bírom S. kajáit. ;)