2010. június 8., kedd

Hasi zsírpárna ellen

Craig Ballantyne  legújabb hírlevelében a lapos has eléréséhez ad tippeket. Ezek egyike volt az, hogy az edzés során a munka/pihenés aránya 1:1,5-hez legyen. Egy ausztrál kutatás szerint elősegíti a hasi zsírtól való megszabadulást, ha 8 sec. munka 12 sec. pihivel váltakozik, de lehet természetesen ennek a többszöröse is. Nosza, kaptam az alkalmon, s a swingeket ezen protokoll szerint nyomtam (vagyis félpercenként 8-at).
Hát azért szuperrapid eredményekről, ugye, még nem számolhatok be, de feltett szándékom, hogy legalább egy hónapig heti min. 2x végzem, oszt' meglátjuk...
Szombaton  @ 12kg 20 x 8 swing = 160
hétfőn    @ 16kg 12 x 8 = 96

3 megjegyzés:

Betti a lusta dög írta...

Istenem nekem lenne már annyi erőm, hogy legalább ennyit mocorgok.. egyelőre most ott tartok, hogy az autóban az anyósülésen hurcolászom Döncikét (@8) :-/

andrea írta...

Dupla kávé után ugrok neki én is. Rájöttem, hogy tök mindegy, hogy fáradt vagyok-e vagy mennyire, az első 1-2 perc nyűgétől eltekintve semennyire sem befolyásolja az edzés kimenetelét.
Fel a fejjel, lesz ez még ígyse....;)

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Andrea,
ez a meglátás nagyon fura és teljesen így van.:-)