2010. június 1., kedd

Életjel

Élek ám, csak kicsit zűrös volt az utóbbi időszak. Lassan szeretnék elkezdeni dolgozni, visszatérek szeretett magocskáim közé, de ehhez még be kell szereznem egy mikroszkópot (ha tud vki használtan sztereo-binokulárist, szóljon).
Nagyon becsületesen nyomtam az edzéseket: C&P, snatch, sok swing, BJ I-III. Ilyesmik, s már némi progresszió is felfedezhető volt. Múlt héten viszont bedurrant az arc- és homloküregem, s ennek egyenes folyománya volt a testaczélozás szüneteltetése. Kínlódom ezzel már egy ideje, valami krónikus szörny tenyészik a sinusomban, de most végzek vele...
Viszont keveset eszem mostanában, és főként gyümölcsöt, zöldséget és egyre több régi ruhám jön fel rám.
A triggerpontokat nagyjából kiírtottam, jól a vagyok (köszi Anikó még egyszer). Meg azóta az egyenes állás/járás/ülés/fekvés a fő projekt, mert a számítógépnél való kuporgás esténként, előremeredő nyakkal, ez volt ami betette a kaput.
Holnap, ha már nem lüktet a fejem minden előrehajolásnál, megpróbálkozom vmi edzésfélével.

4 megjegyzés:

Papucs orrán Pamutbojt írta...

azért rendesen fellélegeztem Te Banyóca :-) örülök, hogy jól vagy, kezdtem az aggódó formát felvenni :-D de most oksi, és szív., és Kanizsára menet ide be mihozzánk :-)

Betti írta...

Andrea mivel írtod ki a szörnyet? Én is kínlódok már régóta, kíváncsi lennék te mivel esel neki :-)

andrea írta...

Anikó,
nem aggódni, csalánba nem üt a ménkű...Nyáron jobban ráérünk és Kanizsán vagy a környékén is többet vagyunk, szóval okés!

Betti,
nálunk G. orvos létére nagyon gyógyszerellenes, orvoshoz is csak akkor megyünk, ha barát vagy már tényleg muszáj. Még nem kaptam antibiotikumot, mert me, akartam, nem volt ez annyira durva és állítólag, ha beszedtem volna egy kúrát, még simán visszajönne utána.
Szóval:
-infralámpa (nagyon jó ilyenre, de nekünk még sajnos nincs)
-sok gőzölés eukaliptusz és egyéb illóolajokkal
-gyakori tengervizes orrspray
-homeopátiás orrspray (Euphorbium - zseniális)
-Rhinocort Aqua (doki által felírt szteroid tartalmú orrspray, lehúzza a gyulladást, nekem már a 2. befújás után jobb volt
-ibuprofen vmilyen formában, szintén gyulladást is csökkent, meg a fejfájásra sem rossz.
- 4 akupresszúrás pontos nyomogattam szinte egész nap, ha érdekel majd leírom a pontos helyüket

Első körben ennyi, ha eszembe jut vmi, még írok.
Ja, már eszembe is jutott: a környezetem/dokim egybehangzó véleménye szerint többet kellene pihennem és kicsit mással foglalkozni, mint a gyerekekkel, aztán nekem is eszembe jutott a német mondás: die Nase ist voll...

Betti írta...

hoppá tényleg.. die Nase.. eszembe sem jutott volna hogy a német így fejezi ki, mert nálunk más szokott tele lenni ugyebár... :-D
Hát igen: az antibiotikumos kúrába ősszel bele szoktam szaladni, kettőbe is egymás után... aztán jön a Nasonex, ami nekem nagyon hatékony, meg echinacea kúra. De allergiára hajlamos vagyok szóval majdnem állandóan taknyolok. Gondolkodtam már az ambrózia szedésén, ami a parlagfű ugye. Homeopátiás bogyókban kellene szedni tünetmentes időszakban akár évekig.. vajon hatna?