2009. április 4., szombat

Új gyerek, új élet

Mármint új életet kezdek. Elkezdtem edzeni nagyon óvatosan és szeretnék jobb lenni, mint amikor teherbe estem. Ez a jobb itt jelent erősebbet, vékonyabbat, egészségesebbet. Szeretném a huszas éveim vonalait visszakapni, mert sajnos azóta kicsit értelmiségi testalkatom lett.:)))
Kezd beállni az új napirendünk, így már talán edzésre is tudok szakítani némi időt.
Csütörtökön kezdtem: JM, hídtartás 2 x 10 sec., TGU 3 x üresen + 1-1/side @8kg
Mivel ezek elég jól mentek, pénteken kicsit tovább merészkedtem:
JM,
hídtartás 3 x 10sec.
goblet squat 5 x 3 @8kg
TGU 3/ side @8 kg

Ennek következtében kicsit feszes vagyok ma minden szempontból. Amikor az ember lánya elkezd egy zsírpacából kicsit tónusosabbá válni, akkor én mindig idegességet, feszültséget érzek minden porcikámban. Ez hamar elmúlik, de addig nagyon vacak. Amúgy iszonyúan jól esik mozogni. Már nagyon várom a swingeket, snatcheket, de azt max 2-3 hét múlva merem megpróbálni.

Nincsenek megjegyzések: