2008. december 17., szerda

Irulok-pirulok

Nem véletlen a cím: szégyen-gyalázat, itten jó példával próbálok előljárni, aztán tessék, múlt héten sehol egy szál edzés...Sem kedvet, sem erőt nem éreztem magamban, de elkezdtem szedni a számomra rendelt Schüssler - sókat, s megtáltosodtam. Persze lehet, hogy csak a placebo-hatás, de szerintem ez lényegtelen. A lényeg, hogy pillanatokra megint embernek érzem magam, nem bálnának.
Így tegnap swingeket csináltam pressekkel váltogatva.

swing 12kg 10 x 4
press 12kg 123

Utána guggolást próbálgattam 12 kg-val. Keresgéltem a helyemet, ami már nem egyszerű. Ami jó nekem amúgy, az már kivitelezhetetlen, múltkor Gabi nézegette, hogy mit és hova. Az alaphelyzet kb. ugyanaz, de a térdeimet muszáj jobban nyitnom, mert már nem fér el a pocak. A térdeimre továbbra is igyekszem figyelni, hogy ne menjenek előre.
Minekutánna megtaláltam a jó helyzetet, igyekeztem fixálni. Ma csináltam 5 x 5 guggolást 12kg-val.
Apropos: másnak is rohadtul fáj a feje a pressek után???? Igaz, hogy érzékeny vagyok az izomeredetű fejfájásra, meg kevesebb nyomást is csinálok, mint korábban, na de ennyire nyomi lennék már?! Siralom.

Train like a whale!

Nincsenek megjegyzések: