2008. december 9., kedd

Csiri-biri

Mostanában nem edzek valami rendesen, de ettől függetlenül nagyon jól érzem magam a bőrömben. Meg vagánynak éreztem eddig, hogy így a hetedik hónapban még jól mennek a swingek, nyomások, guggolások, csak a mennyiség csökken. Ám a múlt hét rendesen alázatra tanított.
Szerdán megígértem a fiamnak, hogy már kevesebbet dolgozom, így elmegyünk kézműves foglalkozásra, s utána a Csiri-biri nevű zenés-táncos mulatságra. Akinek esetleg nincs gyereke és nem ismeri: anyukák-apukák énekelgetnek és tornázgatnak, játszanak a gyerkőcökkel egy moderátor segítségével. Nagyon élveztük, nem éreztem különösebben megterhelőnek. Felvettem egyszer a hátamra, néha meglóbáltam, hajladoztunk, forgolódtunk stb. Ebből kifolyólag egész délután keményedett a hasam. Nagyon vacakul voltam, feküdtem aznap és másnap is. Edzeni csak vasárnap mertem:

swind 12kg 10 x 11

Szóval vagánykodhatok is snatchekkel, swingekkel, az új mozgásokkal most csínján kell bánnom...

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Meglóbáltad, mi? :))) Hehe, semmi gond, ha a gyerekkel akarsz swingelni, csak próbáld márciusig 16kg alatt tartani... Utána már ehet, akkor már ott lesz az új... ;)

andrea írta...

Megfordult a fejemben, hogy nem kap enni. Gyeremekágyas időszak után meg jól felhízlalom.
Mindenesetre megint alázattal nézem a sima gyaloglást is :))))