2008. november 19., szerda

Dióhéjban

Hát, nehezen megy ez a blogolás. Sajnos napközben nincs időm ilyesmire, este pedig 9 körül kidőlök. Na de, majd most: újfajta vas-folsav kombót szedek, s ennek hatására egészen emberinek érzem magam, férjem is csodálkozott, hogy 9-kor még nem alszom a kanapén.
Szóval edzeni szoktam, de mostanában nem dokumentáltam. Általában swingeket csináltam 12 kg-val, 50-120 között, 10-20-asával, amennyi erőm volt. A Joint Mobility alapéretelmezett minden nap, így általában nem is említem. One-legged deadlift is ment (3x5/side), bár nem volt igazán szabályos már, mert a hasamtól már nem fér el a kezem.
Pénteken nálunk járt Gabi és többek közt ezt is megnézte. Átbeszéltük, hogy még mit csináljak, mit ne. Nagy snatch-elés már nem lesz, nem érzem már biztonságosnak. Pressek még maradnak, guggolásokkal, kitörésekkel, swinggel kombinálva. Utána elhúztunk sushizni, amit már régóta igérgettünk egymásnak. Ilyenkor azt érzem, hogy a sejtjeim üvöltik: még, még, még. Nincs kaja, ami jobban esne, és egészségesebbnek érezném magam tőle.
Gabi mindig nagyon jó energiákat hoz magával vagy inkább áraszt magából, így hatására tegnap CP létrát csináltam és utána még némi swingre is futotta.
A clean már nem megy igazán jól, mert félek, hogy ütközik a golyó a hasammal, bár sosem voltam egy clean-királynő. Ezentúl inkább felcsalom a golyót a pressek előtt.

Nincsenek megjegyzések: