2010. március 29., hétfő

Bénácska edzések

Mostanában sajnos linkóci vagyok, jó esetben heti 2-3x sikerül vasat ragadnom. Összejött sok minden egyéb és Vili is úgy döntött, hogy átlagban fél6-6 között kel. Teljesen kiakasztott minket. Ez utóbbit, mintha megoldotta volna az óraátállítás, most ez átcsúszott fél7-7 re, ami kicsit emberibb.

Múlt héten kísérletezgettem a Vo2 max terén. Még nem csináltan meg a kezdő protokollt, de kiváncsi voltam, hogy már érdemes-e belekezdenem. Elég fáradtan álltam neki, de a végére egészen feléledtem.
7 x 20 kör volt, kicsit még bírtam volna, de nem akartam kinyírni magam teljesen, majd legközelebb. ;)

Brett Jones 1-2-3-at csinálgatok még, és szomorúan kellett látnom, hogy irgalmatlanul elgyengültem, mert az 1, 3 jól megy, igaz, eddig a max. 2 kör volt, de a 2. tele van nyomással és a közepén behaltam. Levontam a konzekvenciákat elvtársak ( már olyan vagyok, mint egy Kádár beszéd), nyomnom kell, többet...

Nincsenek megjegyzések: