2009. július 21., kedd

Talpfájdalmak

Rejtélyes eredetű talpfájdalom kínoz. Nem igazán tudom az eredőjét, de lehet, hogy az a vacak vékony és kemény talppal ellátott papucs az oka, amiben egyik nap szaladgáltam. Mindenesetre nem tudok teljes testsúllyal a jobb lábamra nehezedni, így edzeni sem. Talán holnapra javul, mert kertészkedni is kellene, vadul a kert, és Frici is bringázna, de fájó talppal nehéz rohangálni utána...:)

Tegnapelőtt még sikerült snatchelnem, s közben megéltem a flow-élményt. Csak csináltam, csináltam, (6-6 karonként, 30 sec on, 30off) aztán az egyik körnél azt vettem észre, hogy hoppá ez már a 8. volt. :)))))

snatch @ 12kg 9 x 6/oldal =108

6 megjegyzés:

Betti írta...

Hogy te milyen ügyes vagy! Nem győzöm hangsúlyozni :)

Én még mindig nem szneccselek, nem szeretem valahogy.

andrea írta...

Az elején én sem szerettem, valahogy nem éreztem rá. Aztán áttértem a 12-esre, s jött magától. Mostanság ez a kedvenc, mert pár perc alatt megvan a napi edzés, nem kell órákig tökölni, mint a BJ-okkal ;)

andrea írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
andrea írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Betti írta...

Na ez az, nekem az a kb. 2 óra "tökölés" sokszor a xanax. Azon kívül nem tudom mi van, de a jobb vállam nem okés.. így meg ugyebár fel is vagyok mentve a szneccselés alól :-DD

andrea írta...

Ja, hát így könnyű...:)))